• BIST 100

    11007,37%0,81
  • DOLAR

    42,52% 0,07
  • EURO

    49,55% -0,06
  • GRAM ALTIN

    5743,85% -0,15
  • Ç. ALTIN

    9322,75% 0,27

Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, hızlı çözümler sunarak vatandaşın sesi oluyor

Kocaeli 9.05.2025 13:47:00 0
Kocaeli’nin güçlü sesi; 153 Çağrı Merkezi

Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunarak hizmet kalitesini artırıyor. Hem telefon hem de dijital platformlar üzerinden her yaştan ve her kesimden Kocaeliliye ulaşarak, sorunlara anında çözüm üretiyor. 

 

KOCAELİ’NİN SORUNLARINA HIZLI ÇÖZÜM 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli örneklerinden biri olan 153 Çağrı Merkezi, kente dair her konuda çözümün adresi olmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu her türlü hizmete kolay ve hızlı erişim sağlayan 153, gerek telefonla gerekse dijital platformlar üzerinden vatandaşlarla birebir iletişim kurarak, Kocaelililerin sesi, gözü ve kulağı hâline gelmiş durumda. Bu sistem, Kocaeli halkının ihtiyaç ve taleplerine hızla çözüm üretirken, Büyükşehir’in hizmet kalitesini de sürekli olarak artırıyor.

 

TEK NUMARADA TOPLANAN HİZMET

Belediye ile vatandaş arasında doğrudan ve hızlı bir köprü kuran 153, ulaşımdan sosyal hizmetlere, çevreden altyapıya kadar birçok konuda gelen talep ve şikâyetleri ilgili birimlere yönlendirerek çözüm süreçlerini başlatıyor. Kocaelililer, günün her saati ulaşılabilir olması sebebiyle çözüm için ilk olarak 153’ü arıyor. Tek numaradan sunulan bu hizmet kolaylığı vatandaşlara hem zaman kazandırıyor hem de bürokratik işlemleri minimuma indiriyor. 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçen 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor.

 

TALEP VARSA, ÇÖZÜM DE VAR

Çağrı Merkezi'ne gelen her başvuru, uzman personel tarafından titizlikle dinleniyor ve vakit kaybetmeden çözüme ulaştırılmak üzere ilgili birimlere iletiliyor. Özellikle ulaşım saatlerine dair bilgi talepleri, toplu taşıma güzergâhlarıyla ilgili sorular ve sefer düzenlemelerine dair öneriler en çok gündeme gelen konular arasında yer alıyor. Vatandaşlar, yaşadıkları mahalledeki çevre temizliği, ilaçlama ya da altyapı sorunlarını da bu kanal üzerinden Büyükşehir’e ulaştırıyor. Aynı zamanda sosyal yardım projeleri, hasta yatağı temini ya da evde bakım gibi insan odaklı hizmetlerle ilgili bilgi almak isteyen vatandaşların da ilk durağı yine 153 oluyor. Sadece sorun iletmek değil, öneri ve teşekkürlerini de iletmek isteyen Kocaelililer için bu merkez, samimi bir diyalog ortamı sunuyor.

 

DİJİTAL İLETİŞİMLE 7/24 HİZMET

Çağrı Merkezi sadece telefonda değil, sosyal medya ve mobil uygulamalar üzerinden de vatandaşla etkileşim hâlinde. Instagram, Facebook, X gibi sosyal ağlar aracılığıyla gelen mesajlara anlık dönüşler sağlanırken, mobil uygulama üzerinden iletilen bildirimler de kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. “Çek-İlet Kocaeli” gibi dijital araçlarla sokaktan bir fotoğraf göndererek bile bildirimde bulunmak mümkün. Bu dijital kolaylıklar, özellikle genç kuşaklar arasında çağrı merkezinin tercih edilme oranını artırıyor.

 

VATANDAŞ NEYİ MERAK EDİYOR?

153’e yönelen sorular arasında bazı başlıklar öne çıkıyor. Özellikle toplu taşıma sistemine dair detaylar vatandaşların merak ettiği ilk konular arasında yer alıyor. Hangi otobüs nereden geçiyor, sefer saatleri güncellendi mi, yeni hat açıldı mı? gibi sorular, çağrı merkezine sık yöneltilen başvurulardan sadece birkaç tanesini oluşturuyor. 

 

SOSYAL YARDIMLAR HAKKINDA BİLGİ TALEPLERİ

Yine sosyal destek hizmetlerine dair bilgi talepleri, “Hoş Geldin Bebek” gibi projeler, gıda ve erzak yardımları ya da engelli bireyler için sağlanan imkânlar da sıklıkla dile getirilen başlıklar arasında. Mahalle bazlı ilaçlama çalışmaları, sahipsiz hayvanlarla ilgili yapılacak işlemler, zabıta denetimleri ya da kent genelinde yapılan altyapı yenilemeleri de vatandaşların yakından takip ettiği hizmetler arasında yer alıyor. 

 

153, VATANDAŞ İLE KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi, yalnızca bir iletişim hattı değil, vatandaşın doğrudan temsiliyetini sağladığı ve çözümün merkezinde yer aldığı güçlü bir platform olarak hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaş, bu merkez sayesinde yalnızca bir bilgiye ulaşmıyor ve aynı zamanda şehrine dair söz hakkı olduğunu hissediyor. Talepleri dikkate alınan ve çözüm bulan bir sistem, kent yaşamını da daha yaşanabilir kılıyor.

 

Kavşut ceza durumuna isyan etti

GÖLCÜKSPOR ARAYI AÇIYOR, LİDERLİKTE FARKI BÜYÜTÜYOR

Büyükşehir’in engelsiz etkinliği çocuklara keyifli anlar yaşattı; ENGELSİZ ETKİNLİKTE GÖNÜLLERİNCE EĞLENDİLER

İzmit’te 5 Aralık Kadın Hakları Paneli “ÇAĞDAŞ TOPLUM İÇİN EŞİT TEMSİL”

Türk Kadınına Seçme ve Seçilme Hakkı Verilişinin 91. Yılı GÖLCÜK'TE DÜZENLENEN TÖREN İLE KUTLANDI

CHP Gölcük İlçe Başkanı Mehmet Uzuner “TERÖRİST BAŞI MUHATAP DEĞİLDİR ,TERÖRSÜZ TÜRKİYE’Yİ BİZ SAĞLARIZ”

CHP Gölcük Kadın Kolları, 5 Aralık’ı anlamlı bir etkinlikle kutladı

Büyükşehir’le temiz kıyılar, güçlü yarınlar

Gölcük Fen Lisesi’nde kan bağışı kampanyasına büyük katılım 50 GÖNÜLLÜ KAN BAĞIŞINDA BULUNDU

Gölcük Kent  Konseyi Kadın Meclisi’nden anlamlı 5 Aralık kutlaması

İzmit Körfezi’nin dünü, bugünü ve yarını bu panelde konuşuldu; “BÜYÜKŞEHİR’İN ÇALIŞMALARIYLA KÖRFEZ NEFES ALIYOR”

CHP İlçe Örgütü’nden Devlet Memurları Sendikası’na hayırlı olsun ziyareti

Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Gonca’nın efelerine tebrik

Gölcük’te Alt Geçitlerde Dezenfeksiyonlu Temizlik Çalışmaları Aralıksız Sürüyor

“Yüzme Bilmeyen Kalmasın” Projesi tüm hızıyla sürüyor

Başkan Özlü, Hodri Meydan’ı Ağırladı

Değirmendere Yukarı Mahalle’de Asfalt Çalışmaları Sürüyor ÇİFTE SELVİ SOKAK YENİ ASFALTINA KAVUŞUYOR

İzmit Halk Eğitim Merkezi TSM Korosu’ndan Muhteşem Kış Konseri

“Bu çalışma ülkemiz adına gurur kaynağı”

Gölcük’te 5 Aralık Dünya Kadın Hakları Günü Kutlandı

Gölcük Riskli Yapılardan Arındırılıyor

Başkan Sezer, “Türk Kadını Her Dönemde Fedakârlıkların En Yücesini Yapmıştır”

Geleceğin Tekneleri İçin Gölcük İmzası MTAL, ULUSLARARASI WORKSHOP’TA YERİNİ ALDI

Kızılay Gölcük Şubesi Başkan Orhan Barış, “KIZILAY 157 YILLIK ULU BİR ÇINARDIR”

AK Parti Gölcük Teşkilatı eş zamanlı üye ziyaretleriyle sahaya çıktı

Gölcük Kuyumcular Derneği Başkanı Ceyhun Gemici “JEOPOLİTİK GELİŞMELER ALTINDA YÖNÜ BELİRLEYECEK”

MHP Gölcük İlçe Başkanı Derya Çavdar, “GÖLCÜK’ÜN HER KAZANIMININ YANINDAYIZ”

Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, ‘KADIN HAKLARI, MEDENİYET SEVİYEMİZİN GÖSTERGESİDİR’ 

İSU, SU KAYIPLARINI AZALTMA MÜCADELESİNDE KARARLILIKLA İLERLİYOR

Büyükşehir, farklı kuşakları düzenlediği etkinlikte bir araya getirdi; GEÇMİŞLE GELECEK EL ELE OYUNLARDA BULUŞTU

Yükleniyor

Değirmendere’de Çift Bıçakla dehşet saçtı

Atamız Değirmendere’de anıldı

Değirmendere sahiline yeni yaya geçiş köprüsü

Gölcük Belediyesi’nden Deliloğlu Caddesi’ne Hız Kesici Düzenlemesi

Kuruçeşme Camii Halıcı 4-6 Yaş Kur’an Kursu’nda yeni dönem kayıtları devam ediyor SUCU: “ÇOCUKLARIMIZI HEM MANEVİ HEM SOSYAL YÖNDEN GELİŞTİRİYORUZ”

Değirmendere Kayık Çekek Yeri yoğun katılımla tanıtıldı GÖLCÜK’E DEĞER KATAN PROJE

Değirmendere’de 30 Ağustos Zafer Bayramı coşku ile kutlandı

Değirmendere Atatürk Mahallesi, 585 Ada Sitesi sakinlerinden anlamlı etkinlik ÇOCUKLARA HEM TEMİZLİK HEM GÜVENLİK BİLİNCİ KAZANDIRILDI

Değirmendere Çınarlık Meydanı’nda Küptaş Tamiratı ile Zemin Yenilendi

Değirmendere'de Anlamlı Anma ET PİLAV VE LOKMA İKRAMIYLA DEPREM ŞEHİTLERİ YÂD EDİLDİ

Gölcük Kuyumcular Derneği Başkanı Ceyhun Gemici “JEOPOLİTİK GELİŞMELER ALTINDA YÖNÜ BELİRLEYECEK”

KSO Başkanı Zeytinoğlu kasım ayı enflasyon verilerini değerlendirdi

Gölcük Esnaf Kefalet Kooperatifinden 11 Ayda 206 Milyon TL kredi MISIRLIOĞLU: “ESNAFIMIZIN YANINDAYIZ, DESTEKLERİMİZ SÜRECEK”

KSO Başkanı Zeytinoğlu kasım ayı kapasite kullanım oranlarını değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu bütçe gerçekleşmelerini değerlendirdi

Gölcük Kuyumcular Derneği Başkanı Ceyhun Gemici “ALTIN SADECE YATIRIM DEĞİL, AYNI ZAMANDA KALICI BİR DEĞERDİR”

KSO Başkanı Zeytinoğlu cari denge verilerini değerlendirdi

KSO Başkanı Zeytinoğlu sanayi üretim endeksini değerlendirdi

TÜED Gölcük Şube Başkanı Ergun Şahin “2000 SONRASI EMEKLİLERİN İNTİBAKI YAPILMALI”

KSO Başkanı Zeytinoğlu ekim ayı dış ticaret verilerini değerlendirdi

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.GALATASARAY A.Ş. 15 11 1 3 21 36
2.FENERBAHÇE A.Ş. 15 9 0 6 18 33
3.TRABZONSPOR A.Ş. 14 9 1 4 13 31
4.GÖZTEPE A.Ş. 14 7 2 5 10 26
5.SAMSUNSPOR A.Ş. 15 6 2 7 6 25
6.BEŞİKTAŞ A.Ş. 14 7 4 3 7 24
7.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş. 14 6 4 4 -1 22
8.KOCAELİSPOR 14 5 6 3 -3 18
9.RAMS BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ 15 4 6 5 3 17
10.CORENDON ALANYASPOR 14 3 4 7 -1 16
11.TÜMOSAN KONYASPOR 15 4 7 4 -4 16
12.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş. 15 3 6 6 -6 15
13.HESAP.COM ANTALYASPOR 14 4 8 2 -11 14
14.KASIMPAŞA A.Ş. 14 3 7 4 -7 13
15.İKAS EYÜPSPOR 15 3 8 4 -8 13
16.ZECORNER KAYSERİSPOR 15 2 6 7 -17 13
17.GENÇLERBİRLİĞİ 14 3 9 2 -7 11
18.MISIRLI.COM.TR FATİH KARAGÜMRÜK 14 2 10 2 -13 8